Jätkä on ollut toivottoman rakastunut minuun jo 5 vuotta! Silloin 5 vuotta sitten kun tapasin hänet ihastuin itsekkin. Sähläsimme kännissä jotain muttemme ikinä alkaneet seurustella. Osin varmaan siksi koska olin vasta 15 ja hän 20. Olimme yhteyksissä ja tapailimme aina silloin tällöin, ihan kavereina. Myöhemmin matkan varrella olemme panneet ja alkaneet jopa seurustelemaan kaksi kertaa. Seurustelu kuitenkin on aina loppunut siihen että hänestä ei enää ole kuulunut mitään. Samantien kun olemme päättäneet etää seurustelemme niin yhteydenpito on lakannut. Toisella kerralla kumpikaan ei edes ilmoittanut että seurustelu loppuisi, ajattelin vain kahden viikon päästä että mitä hemmettiä teen suhteessa jossa jätkää ei näy eikä kuulu. Aloin seurustella toisen jätkän kaa, joka sattui olemaan hänen ystävänsä. Mutta ei hän ikinä siitä mitään sanonut meille kummallekkaan.

No, aina jossain vaiheessa jätkä on taas ottanut yhteyttä ja on niin rakastunut minuun. Sitten hän pitää taas taukoa kun en jaksa vastata hänelle. Aina kun tapaamme hän yrittää taas iskeä minua. Jätkä on toisinaan melko ihana ja mukava, muttei todellakaan minun tyyppiäni. Muutama vuosi sitten kun hän jälleen kerran yritti iskeä minua enkä halunnut mitään hänen kanssaan hän uhkaili että tekee itsarin jos en halua häntä koska ei muka voi elää ilman minua.  Tiedän että tein ehkä väärin kun sanoin hänelle että aivan sama, minua ei kiinnosta. Jos hän olisi ollut tosissaan. Mutta hän jatkoi elämäänsä, seurusteli jonkun toisen kanssakin vähän aikaa. Sitten heillä meni poikki ja taas hän oli minun kimpussa.

Nyt tilanne on kuitenkin pahimmillaan. Muutin takaisin kotipaikkakunnalleni missä hänkin siis asuu. Eikä meillä ole kuin ehkä kilometri välimatkaa. Hän soittaa koko ajan, ja yritti taas iskeä minua viikonloppuna. Hän on koko ajan kimpussa ja kiinni minussa. Eikä auta vaikka sanon hänelle etten halua mitään hänen kanssaan, silti hän vain jatkaa. Perjantai iltana meidän oli tarkoitus tavata kun hän pääsee töistä. Hänen työnsä kuitenkin venyivät ja nukahdin ennen kuin hän pääsi lopettamaan. Puhelimeni oli äänettömällä joten en kuullut kun hän soitti. Aamulla herätessäni katsoin puhelinta jossa luki "32 vastaamatonta puhelua" !!! Ja kaikki häneltä, sekä kaksi tekstaria. Lisäksi hän ilmoitti myöhemmin kun tuli käymään luonani että oli kuulemma käynyt 3 kertaa oveni takana koputtamassakin yöllä !!! Ei tuollainen voi olla normaalia. Olin kiinnostunut hänestä 5 vuotta sitten mutten todellakaan ole enää, mutta hän vain ei voi antaa periksi. Haluaisin kyllä olla kavereita hänen kanssaan. Mutta se ei ilmeisesti hänen puoleltaan ikinä tule onnistumaan. Hän sanoo rakatavansa minua, mutta mielestäni tuo menee jo kohta ahdistelun puolelle.